ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΕΤΕΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ




1)ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ



Α΄ΤΑΞΗ Το νερό Εκπ/κός :Νικολοπούλου Ακριβή

Γ΄ΤΑΞΗ Ανακύκλωση Εκπ/κοί: Μπανιά Καλλιρόη, Βασιλοπούλου Ελένη

Γ΄ΤΑΞΗ Ο σχολικός κήπος των ονείρων μου Εκπ/κοί: Μπανιά Καλλιρόη, Εκπ/κοί: Βασιλοπούλου Ελένη

Δ΄ΤΑΞΗ Ο σχολικός κήπος των ονείρων μου Εκπ/κοί:Παϊλα Αφροδίτη, Αλιαϊτση Ανδριάννα

Δ΄ΤΑΞΗ Το νερό είμαι εγώ και δεν είμαι πια εδώ Εκπ/κοί:Τσιαμή Ξένια, Κολοκύθας Κων/νος

Ε΄ΤΑΞΗ Ο κύκλος του νερού Εκπ/κοί :Αναγνώστου Αγαθή ,Αθανασοπούλου Αθανασία

ΣΤ΄ΤΑΞΗ :Περιβαλλοντικές επιδράσεις στη διαμόρφωση του ελληνικού πολιτισμού.

Εκπ/κοί: Δαμιανάκη Φανή, Ορδόλης Ιωάννης, Κλαυδιανού Μαρία



2)ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Α ΄Β΄ Γ ΄Δ΄Ε ΄ΣΤ΄Ο Αθλητισμός είναι πολιτισμός Εκπ/κοί: Τσιαντούλα Ειρήνη, Νικηφορίδης Κων/νος

Α ΄Β΄ Γ ΄Δ΄Ε ΄ΣΤ΄Η ελληνόφωνη μουσική παράδοση της Κάτω Ιταλίας Εκπ/κοί: Τσιαντούλα Ειρήνη, Παπαγεωργίου Ευάγγελος

Β΄ΤΑΞΗ Οι Μύθοι του Αισώπου Εκπ/κοί:Κονταλή Χρυσάνθη, Σιμιτζή Αικατερίνη, Δαμιανάκη Φανή, Σιγάλας Ιωάννης, Παπαγεωργίου Ευάγγελος

Δ΄ΤΑΞΗ Το νερό στην τέχνη και τον πολιτισμό Εκπ/κοί:Τσιαμή Ξένια, Δαμιάνάκη Φανή

Δ΄ΤΑΞΗ Με ένα βιβλίο πετώ, παίζω, δημιουργώ Εκπ/κοί:Τσιαμή Ξένια

Ε΄ΤΑΞΗ Το όνειρο της Ειρήνης Εκπ/κοί:Σιγάλας Ιωάννης, Δαμιανάκη Φανή, Παπαγεωργίου Ευάγγελος

Ε΄ΤΑΞΗ Μονή Δαφνίου Ένα βυζαντινό μοναστήρι στη γειτονιά μας Εκπ/κοί: Αναγνώστου Αγαθή, Αθανασοπούλου Αθανασία

Σχόλια